onsdag 25 september 2013

Om de nya skorna funkade bra?!

Tack, de funkade jättebra! Inte riktigt lika gosiga som mina andra löparskor men hur gott är det att springa på ett sabla löpband då? Man hinner fokusera så himla mycket mer på hur det känns överallt i kroppen när man inte behöver kolla var man sätter fötterna.

Min träningskompis och kära vän har såna där galet långa, snygga, avundsvärda ben... det visade sig vara rätt bra för min motivation! Inte så att jag tror att jag kan få lika långa, snygga ben, men jag ville ju kunna hänga på nästan i hennes tempo (vi tar stegen i ungefär samma takt men mina taxben gör ju att mina steg blir mycket kortare) så jag hade på rätt mycket mer fart på mitt löpband än vad jag brukar ha!

Kan man tänka sig att jag kan komma in i något slags träningsstim nu? Det vore önskvärt... det är ju trots allt bara några veckor kvar tills man ska softa runt i bikini hela dagarna... hade varit roligt om man kände sig bekväm i minimal klädsel då!

1 kommentar:

  1. Toppen att skorna funkade...... nåt annat som oxå funkade var min personliga PT, för järdrar i min lilla låda vad Nina har haft träningsvärk i magen idag 😆

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!