tisdag 24 september 2013

segt och inte!

Hela den här dagen har varit sådan... seeeeg... som om jag satt fast i något kladdigt... som om tiden gick liiiite långsammare än vanligt... förstår inte varför riktigt, för det började inte så... imorse när jag njöt av snoozandets vackra illusion av sovmorgon så verkade minuterna dundra på i rasande fart... men sedan så fort jag satte mig i bilen verkade någon ha tryckt på "slowmotionknappen"... vet inte hur många gånger jag kollat på klockan idag och förundrats över hur många timmar det var kvar tills jag skulle få lov att åka hem... och sedan, när jag satt på dräktsömnaden och knypplade så sa det swoosch igen och det var dags att packa ihop sig och åka hem... tiden kan inte gå lika fort hela tiden, det känns verkligen fel... eller rätt... jag vet inte!

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där. Var också oerhört seg igår! Något i luften? :-)
    Kram M

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!