tisdag 24 september 2013

Han är klok han!

När man tänker och tycker och vet saker, 
då är man ofta andra människor. 
Men när man känner någonting, 
så är man alltid sig själv.

Tydligen har Håkan Hellström sagt just det där någon gång... jag tycker det är vackert... eller så känner jag att det är vackert... och rätt... jag är ganska dålig på att tycka helt själv tror jag... fast många säger att jag har vansinnigt starka åsikter... kanske så starka att de tillslut blir svaga... jag vet inte... men känner, det gör jag, massor... ibland funderar jag på om jag inte känner mer än vad jag tänker... kanske är det så, vem vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!