måndag 16 september 2013

hur fan ska det gå till?!

Har pass om en liten stund... eller ja, en rätt bra stund... men just nu sitter jag faktiskt och tvivlar på min förmåga... inte förmågan att ha passet, det löser sig alltid, men min förmåga att vara den där peppiga, käcka och samtidigt jäkligt jobbiga instruktören som man förväntas vara! jag har farao ingen ork, energi eller någon som helst tillstymmelse till peppighet i den här kroppen... vill bara hem och sova... städa... röja upp och kanske måla en golvlist... packa upp ordentligt och landa lite... men jag kanske landar bättre om jag får tränat lite innan, haft lite kvalitetstid med bästa gänget. Det kommer bli jättebra, det vet jag, hur det ska gå till det får lösa sig! 

2 kommentarer:

  1. Lite av energin kommer säkert när du är där.
    Och du... Man måste inte vara 110 % taggad varje gång. Inte ens som instruktör! Ni är inga robotar! ;-)

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för en fantastiskt pepp kommentar! Den plingade till i telefonen precis alldeles när jag skulle gå in i salen och ja, med den infann sig lite energi faktiskt! kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!