torsdag 26 september 2013

Kan inte du sjunga en sång för oss?

... den frågan fick jag av mina deltagare idag, innan passet... men jag blev generad och svarade att min hybris inte hade vuxit sig så stark att jag kunde det än... men sedan sjöng jag ju, som vanligt med i passet såklart!... det är ju inte så att de aldrig hört mig sjunga förut... men att sätta sig och sjunga a cappella sådär spontant... nä, det händer inte så ofta... kan ju inte säga att det aldrig har hänt iofs... men ja, du förstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!