söndag 1 juni 2014

Vad är det som går och går men aldrig kommer till dörren?

Från födsel och ohejdad vana gissar jag att du vill utbrista "klockan!!!" på den... En dag som denna skulle jag vilja påstå att det inte är helt rätt, samtidigt som det inte är helt fel heller! En dag som denna är svaret på frågan nämligen "jag"...

Jag visningsstädar idag... piffar, fixar och gnor på allt och ingenting typ... mest på allt! Har skurat varenda kakelplatta i duschen, torkat väggar och skåpsluckor, taket i badrummet har fått sig en omgång osv. Men jag har ingen rutin... Fladdrar planlöst omkring och duttar! Tillslut kommer jag säkerligen ha fladdrat och duttat så mycket att allt är spick and span, tipptopp spotless... Men jösses va tid det tar!








Nu skall jag återgå till mitt duttstädande... Känner mig som Askungen... Utan möss!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Faktiskt ganska skönt att Du inte "har någon rutin"! :-)
    Kram

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!