söndag 1 juni 2014

Oooops!

När jag tillslut fick lämnat en spick and span, spotless och jädrigt piffig lägenhet var jag så där galet trött att jag inte orkade fundera på att man kanske borde äta något... var mest godissugen, men det kan man ju inte äta till middag kände jag lite sådär vuxet (det har ju sällan hindrat mig förut menar jag)... men jag orkade inte åka in och handla så det blev yoghurt... och sedan blev det några knäckemackor... och sedan blev det miniostbrickan vi köpte för någon vecka sedan och lite tuc-kex... och jag är fortfarande godissugen! Hade ju varit bättre att jag åt godis  som jag var sugen på från början och skippade allt annat bös! Men jag sitter i thai-byxor och päser i soffan... kommer inte bege mig utanför dörren mer idag... det är härligt när latheten räddar en från godisträsket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!