lördag 16 augusti 2014

jag är så feg i onödan!

Fast det är man nog rätt ofta, feg i onödan alltså!

Passet i förrgår gick helt åt helsike bra, om man nu kan säga så! 26 deltagare som, nästan allihop, var med på upplägget och det där med att kliva utanför sin egen komfortabla lilla box. Alla kan inte älska att göra det, bjuda på sig själv när man är där för att träna, men för vissa blir det ett nytt grepp som de gillar. Många glada tillrop efter klassen (som tydligen var otroligt tufft enligt vad de skvallrat om till tjejen i receptionen) och några spridda önskemål om att jag ska komma dit och köra oftare.

Jag tar bara åt mig, växer i det positiva och känner mig inspirerad! Det är rätt skönt att ha kommit dit hän som instruktör, att man inte nojjar över att ALLA ska älska ens pass. Visst, det är alltid lite nojjigt med en ny klass där man inte vet om man kommer att få gensvar eller ej, men oftast får man ju det.

Nyttigt sånt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!