fredag 14 augusti 2015

På tu man hand

Medan våra bättre hälftar var iväg och roade sig på festival igår gick Fia och jag en sväng i Majorna, slank in på Chateau Beirut och åt deras lilla meny med massvis med meze... så himla gott! Sedan strosade vi vidare, upp till Stigbergstorget och sedan ner i Söderlingska trädgården och förundrades över mysighetsfaktorn. Sedan gick vi hemåt, slank in i vår lilla minilivs och köpte godis. Efter det dunkade vi ner i soffan hemma och väntade på att killarna skulle komma hem. Så himla skönt med de där stunderna när samtalen får bli hur förtroliga som helst och man bara behöver fundera på här och nu på något vis.

Idag är man lite trött men det är smällar man gärna tar tänker jag!

Nästa gång får vi utforska Mariaplan och den delen av Majorna också... jag är rätt kass på "min egen" stadsdel måste jag erkänna... 

2 kommentarer:

  1. Tack för igår älskade vän, tiden går liksom inte för långsamt i ditt sällskap, vi hinner ju knappt andas mellan samtalen... Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Andas kan man göra när man sover! och på tal om det, jisses va trött jag var imorse! Älskar dig! Puss!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!