tisdag 11 augusti 2015

Fantastiska lilla människan!

Fasters stora lilla prins that is! Jisses va go han är typ hela tiden! I fredags tog jjag ledigt efter lunch, åkte hem, blev upphämtad av min bror som körde oss, mig och Viktor till Liseberg. Jag vet inte vem av oss som var mest förväntansfull, fyraåringen eller jag!






Sedan gick vi omkring där, på Liseberg, åkte allt han ville åka, åt spunnet socker, åkte lite till, åt glass, åkte ännu mer... Vid halvsjusnåret kom Anders och mötte upp oss och då var det precis som om vi fick ny energi, så vi åkte ännu mer, åt glass igen och ja, åkte lite till! Kvart i tio tog vi vår helium ballong och strosade mot stora entrén, nöjda, belåtna och lite trötta... och sedan skulle vi åka spårvagn och gå hem genom Slottskogen också.



Viktor sov hos oss och som tur var så sov han rätt länge på lördagmorgon, först strax innan tio vaknade han och sa "faster Nina, jag tror jag har sovit färdigt nu!"... och ja, det hade vi ju allihop då. Frukost och en sväng till Plikta och sedan bort och kolla till sälarna och pingvinerna innan vi gick hem igen och det var dags för honom att åka hem. Underbara, älskade unge!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!