torsdag 30 april 2015

Jag blev så glad!

Jag har världens bästa och finaste deltagare, det har jag! Och jag har kanske proklamerat min beundran för Håkan Hellström lite i överkant... det har jag kanske det också... Hur som helst, igår hände något av det sötaste jag kan tänka mig! Eller egentligen hände det väl för någon vecka sedan eller så, men jag fick reda på det igår.

Möter Bosse utanför salen och blev så himla glad bara av att se honom, han och hans fru har inte varit med på ett tag och ja, jag blir alltid glad av att träffa deltagare som varit "på vift" några veckor! Då säger han att han har en grej till mig, berättar att ha, när han jobbar som arenavärd på Ullevi ofta möter Håkan Hellström och att han en dag sa till honom "du Håkan, får jag ta en bild på dig till min spinninginstruktör, hon är galen i dig!"... så ja, här är den, bilden från Bosse och Håkan, till den galna spinninginstruktören!



Det ska också tilläggas att Bosse själv verkligen inte är något fan av Håkans musik, han kör den gamla vanliga "han kan ju inte sjunga!"-harangen och väljer att inte tycka om... men han säger att han är jäkligt trevlig och käck! det gör det hela ännu mer rart och omtänksamt i mina ögon!

Självklart har jag frågat Bosse om jag fick skriva om detta och lägga upp det på bloggen och instagram! Hur Håkan ställer sig till det hela vet jag faktiskt inte, hoppas han inte misstycker.

Så ja, jag sitter här och blir sådär helt igenom själaglad vid blotta tanken på den här bilden! Två fina människor i en och samma bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!