fredag 24 april 2015

Ut på trevligheter

Ja igårkväll alltså! För någon vecka sedan kom det ett mail från Göteborgs Auktionsverk. En inbjudan till after work med Sandberg Wallpaper och Engelska Tapetmagasinet‏. Sånt kan man ju inte tacka nej till, tvärt om, jag tackade ja raskt som tusan faktiskt! Så igår efter jobbet, som för min del igår var en heldag med kemikaliemöte... jag kan inte såna termer eller något sånt, men det är viktigt och jag är tydligen ansvarig för de där bitarna på mitt jobb... hur som helst, efter en heldag med kemisnack va mitt huvud lätt mosigt och det var riktigt gott att traska ner till Göteborgs Auktionsverk tillsammans med Anders och inspireras och lyssna på sånt som lite mer är min grej.




Väldigt trevligt ordnat med vin och sådär, sedan att jag kanske förväntar mig att "lättare tilltugg" är lite mer än godis, det är en annan femma... förstår ändå problematiken med att ha folk som går runt ibland auktionsföremålen och äter snittar liksom... kladdiga fingrar på en antik soffa är kanske inte att föredra... och hej, jag gillar ju godis så vad klagar jag på egentligen?!?! Nä, det var dumt, det var supertrevligt och käckt ordnat, lättsamma presentationer och väldigt snygg presentation av Hanna Wendelbo-Hansson som är Creative director på Sandbergs.



Fick med oss varsin goodie bag med lite tapetprover, färgkartor, kuddfodral, rabattcheck osv. alltid lika trevligt! På vägen hem smet vi in på en Sushi restaurang vi passerade och åt middag... gott så in i hoppsan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!