torsdag 29 januari 2015

Vad pysslar hon med egentligen?!?

Så kanske du tänker när det inte dyker upp något nytt här på bloggen... jo, det ska jag tala om för dig... vare sig du grubblade eller ej faktiskt!

Dagarna fylls med jobb, träning vissa kvällar, knyppling andra, planering och kring Som Hemma uppdrag somliga kvällar och ja, varje kväll är det yoga... jag har blivit helt biten! Allra bäst tycker jag nog dock om stunden efteråt, när man kan ligga på den där mattan på golvet och bara fluffa bort i tanken... Underbart!

Men jodå, jag ska nog få skrivit lite mer också... just nu letar vi resa... vill till värmen och solen... vart det bär hän vet vi inte riktigt än men vi vill åka i mars. Sitter du på värsta bästa restipset får du gärna dela med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!