måndag 19 januari 2015

Älskade helg, är det verkligen redan slut!?!

Våran helg blev inte riktigt som planerat... vi skulle haft besök i lördags, men pga sjukdom så ställde vi in och flyttade fram besöket. Så vi har bara skrotat runt och grejat, städat och ätit frukost på stan, plockat med ditten och datten typ. Jag fick ett infall att jag vill måla om en vägg i vardagsrummet... i dagsläget är den i en ton av "kaffemedpyttelitemjölk"... jag tycker den ska vara mer "snartbörjardetnogåskagrå"...

Anders försöker nog få mig att tycka att det är okej som det är... väggen i fråga är nämligen till mer än hälften täckt med en bokhylla som är full med grejer... dvs. den är jättetung att flytta på... En cliffhanger jag inte själv vet svaret på alltså. Vi får se hur det blir helt enkelt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!