lördag 10 januari 2015

Sakletare på Som Hemma!

Idag åkte jag och en vän till Antikladan i Lilla Edet på jakt efter lite inredningsprylar till mitt nya företag. Det kommer ju krävas lite grejer att låna ut till de olika uppdragen man kan komma att få och då är det ju lika bra att vara lite beredd och ha iallafall några godbitar i beredskap tänker jag!

Helt utan plan på vad jag sökte åkte vi dit, strosade runt bland alla hyllor i alla avdelningar och förundrades nog mest över hur mycket saker det finns! Somliga grejer är ju rent anskrämliga, andra lite söta, några helt horribla osv.



Tillslut fastnade jag för några gamla tomglas, såna där med snäpplock och en gammal rostig ullsax... sånt kan alltid göra sig snyggt ihop på någon köksbänk. (bild på detta kommer imorgon när de är diskade och fixade)

Sedan åkte vi och fikade! och just som vi höll på att runda av så dök några andra vänner till mig upp så jag fortsatte att fika lite med dem! En väldigt lyckad och skön heldag med lite "jobbrelaterat" (kan det ens kallas jobb när det är så roligt?!) och en stor dos socialt umgänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!