måndag 9 februari 2015

Tillbaks till verkligheten...

japp, då var det måndagmorgon igen mina vänner... bara att kliva upp och le mot dagen! Ny vecka, nya möjligheter och omöjligheter som vi brukar säga! Själv är jag typ i chock... vet inte ens om jag hittar till jobbet känns det som... är ju en vecka sedan sist och ja, däremellan har livet varit lite som i dvala... men men, thermoskoppen är preppad med citron och ingefära och frukosten inmundigad (kvarg, chia och hallon). Det är 33 dagar kvar tills vi drar till varmare breddgrader... det är bannemig dags att börja jobba på bikinikroppen nu! Får bli ett yogapass ikväll, har saknat det men inte orkat eller känt mig direkt manad att stå med huvudet neråt och rumpan i vädret... det har varit tungt i huvudet ändå kan man säga!

Glad måndag på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!