torsdag 27 november 2014

I'm on a roll!!

En ganska liten rulle, med halvdålig fart, men ändå!!! När jag kom hem idag letade jag först reda på mina gamla löparbyxor (de låg längst ner i en av mina blå trunkar med kläder), lät bli att övertalas av farmor som tyckte att det verkade skogstokigt att ge sig ut och springa i det här mörkret, krånglade på mig löparkläderna och gav mig ut i Slottskogen igen... Trägen vinner... Om ett tag kanske!

Det gick liiite bättre idag än i förrgår, det måste jag ge mig, men nä, jag är en flåsande katastrof i löpartights helt klart!!! Men skam den som ger sig!! Jag kan ju aldrig bli bättre om jag inte övar heller... Det funkar ju inte riktigt så... tyvärr!

När jag kom hem blev det dusch, middag och sedan satte jag mig vid knyppeldynan... Har den ståendes framme nu så jag enkelt ska kunna slänga ihop några korsning, vridning, korsning, vridning osv.-ar... Det funkar rätt bra än så länge och ja just det, min luffsing/flåsing/intevärdordetjogging-runda är ju kanske inte mycket att vara stolt över, MEN det är då bannemig 4cm knypplad spets!!!

Nu ska jag sova! Både knopp och kropp kommer sussa gott inatt anar jag!

God natt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!