onsdag 8 oktober 2014

Ett par små tips!

Nu kanske det kan verka som att jag blivit ombedd och till och med betald för att skriva detta men så är det inte, jag går bara på egen erfarenhet!

Om du är i Göteborg och vill äta säg lunch så ska du absolut gå och kolla om de har bord på Hotell Pigalles restaurant Atelier. Supertrevligt och gott som tusan! Vi var där igår och jädrar i min lilla låda va det liksom bara kramade om och sa välkommen! Toktrevlig personal och som sagt, väldigt god mat. Att inredningen är to die for är ju inget minus direkt!

Om du sedan går upp mot Kompassen så kommer du passera två små butiker där det säljs blommor i bunt... Flower Bar på Fredsgatan 4 och Bunches by Blomrum på samma gata men nr.6. Supertrevlig personal i båda butikerna och egentligen tror jag de båda är en tillgång för varandra, det blir liksom dit man söker sig för den där buketten till helgen.

Extra roligt var det att jag igår råkade slinka in på Bunches bara för att kolla om de råkade ha något mer jag kunde tänkas behöva och då frågade en av personalen om det inte var jag som hade lagt ut en bild på instagram i helgen! Alltid roligt att bli igenkänd, iallafall när det är en sådan sak (fånigt egentligen... men ändå!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!