måndag 5 oktober 2015

Vilken vecka!

Det är helt fantastiskt hur bra det känns att ha dem nära! Min aupair familj alltså... jag fick ta flera djupa andetag igår när vi närmade oss flygplatsen och det var dags att säga adjö... hatar att se dem åka, känner mig på något vis halv... Men nu har vi bestämt att det inte får ta fem år innan vi ses igen, så är det bara!

Vi har mest slappat och umgåtts den här gången, tog en sväng ut till Brännö i fredags, de var på Avenyn och Konstmuseet i onsdags och sedan var Sam med på mitt spinningpass på kvällen... härligt, avslappnat och med tid för promenader och samtal. Och en väldans massa god mat! Jisses, när de där två, mamma och Paula går igång i köket då kan det inte bli annat än väldigt bra resultat!

En härlig vecka helt enkelt, med sabla bra höstväder!

Jag sitter redan och funderar på när vi skulle kunna åka till USA och hälsa på dem... badrummet i "Ninas room" är ju tydligen riktigt snyggt... ja, rummet kallas fortfarande så sedan jag bodde där -97-98! Bara en sån sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!