söndag 11 oktober 2015

Söndag i sängen

Fast egentligen har stor del av veckan varit det... Blev förkyld någon gång under natten mellan onsdag och torsdag, vaknade snorig, hängig, varm och rosslig...

Sov till i fredags eftermiddag skulle man kunna säga... Det gjorde jag ju inte, men från och till. Sedan var jag rastlös och försökte mig på att mjölksyra grönsaker! Kul, särskilt som mitt nytillskott i köket är en riktig darling! En KitchenAid matberedare, röd såklart! Kunde inte låta bli när jag såg att de hade kampanj på Cervera på köksel... Hur som helst, jag är glad att jag slog till för på just den hade jag mer rabatt tydligen, och framförallt så är den så sabla sny... BRA! Den är så sabla bra!!! Och snygg!




Igår var jag och rundade av ett stylingjobb och påbörjade ett annat. Fixade iordning ett hus jag gjort en stor styling på inför visning idag och imorgon, samt tog en sväng i det nya boendet som jag också skall hjälpa till att inreda.

Innan det hann jag vägen om mamma och pappa också. Pappa ville veta vad han får slänga av mina saker jag har ståendes där... Det har visst blivit en del under åren! Sedan fikade vi och jag blev firad för att jag fyllde år tidigare i veckan! Tack för alla fina presenter och den fina buketten!



Idag blir en slapp dag, utan måsten... Bara glöggen som skall kryddas lite tänkte jag. Tycker båda sorterna verkar lite klena glöggkryddewise... Får bli en "torrkryddning" på dem. Samma tänk som när man torrhumlar öl tror jag! Eventuellt ska jag ge mig på att grodda också... Det verkar kul! Eller iallafall väldigt nyttigt och ja, har man satt igång att mjölksyra grönsaker så kan man nog lika gärna grodda också... Klädd i allibababyxor... Bor man i Majorna så gör man!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!