fredag 26 juni 2015

Jag följer strömmen!

Hakar på den där listan som flera av mina "bloggar-jag-läser-varje-dag"-bloggare har anammat, Man vill ju hänga med liksom! har sett lite olika bud på denna, någon menar att man bara får svara med ett ord, andra är lite mer liberala och gör som de vill... jag vet inte var jag hamnar riktigt... det märker vi!

1. Var är din mobiltelefon? framför
2. Var är din andra hälft? på sitt jobb
3. Ditt hår? fuktigt
4. Din mamma? simplythebest
5. Din pappa? jahanockså
6. Det bästa du vet? kärlek
7. Din dröm i natt? snurrig
8. Din dröm/ditt mål? tillfreds
9. Rummet du är i? stort
10. Din hobby? färgochform
11. Din skräck? sjukdomar
12. Var vill du vara om sex år? i min trädgård
13. Var var du igår kväll? hemma
14. Vad är du inte? lång
15. En sak du önskar dig? mycket
16. Var växte du upp? Romelanda
17. Det senaste du gjorde? åt frukost
18. Dina kläder? svarta
19. Din tv? i ett förråd
20. Ditt/dina husdjur? Dammtaxar
21. Din dator? seg
22. Ditt humör? toppen
23. Saknar någon? många
24. Din bil? Mini
25. Något du inte har på dig? body
26. Favoritaffär? Internet
27. Din sommar? näranu
28. Älskar någon? många
29. Favoritfärg? Svart
30. När skrattade du senast? nyss
31. När grät du senast? förra veckan när jag fick veta att Theo säger Niiina 

2 kommentarer:

  1. Haha, body var ett konstigt plagg... minns när man efter nåt glas för Mycket på krogen stog och försökte knäppa den i grenen, vojne vojne ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja det är superkonstigt! Jag köpte faktiskt en för bara några år sedan, en svart i spets som jag tänkte kunde vara fräck under en vit genomskinlig blus eller så... men trots min lilla korta längd så var den så jäkla kort i livet! Cameltoe hej hej om jag försökte knäppa den och ja nä, så ska det ju inte vara! :-) så nä, den har jag aldrig använt! kram!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!