lördag 29 mars 2014

nät-auktioner...

det är inte bra för mina stackars nerver känner jag... känner mig som mamman i Stolthet och fördom... hon den hispiga som bara pratar om spetsar, folks inkomst och fokuserar på att gifta bort sina döttrar så fort som möjligt...

Har råkat (som om jag snubblade) lägga bud på två väldigt fina tavlor... VILL HA... på den ena är det bara en knapp timma kvar... den andra, av samma konsträr, i samma serie, är slut om först 22 timmar... det hade varit finast att ha båda... hoppas ALLA ANDRA som budat tidigare har fullt upp med att grilla och fixa i sina trädgårdar ikväll och imorgon!

Vill du ha lite spänning i vardagen? Gå in på en nätauktion och börja buda... detta är hos Göteborgsauktionsverk, men det finns massvis här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!