fredag 7 mars 2014

arbetarfrukost, sushilunch och köttbullemiddag...

Tro fasen att man är mätt!

Vi började morgonen på ett av stadens arbetarfik, Skogen i Majorna... så himla gott! Rustikt och inte så mysigt kanske, men jösses, det var rejält och redigt, verkligen en ny favorit! Tycker det är rätt trist med alla cafe-kedjor som helt saknar själ... detta var totalt själfullt kan man säga! Risgrynsgröt (riktig, hemmagjord, ingen grötikorvjoks här inte), kokt ägg, stort glas juice, kaffe/te och en smörgås.... ja det säger ju sig självt, klart jag var mätt i typ... fortfarande...

eller så beror det på att lunchen bestod av sushi... och godis hela eftermiddagen... Man kan säga att jag har kört på en stadigt mätt nivå hela dagen... Att vi sedan åkte vägen om Ikea på vägen hem för lite förnödenheter och åt köttbullemiddag till fredagsmys kan ju ha bidragit också...

Antagligen kan ju den där 16:8 periodiska fastan jag körde i fyra dagar vara helt och hållet raderad av denna dagen, men det gör inte så mycket... jag har semester från och med för några timmar sedan... allt annat känns rätt befängt faktiskt! Och skulle jag störa mig på min ej så perfekta kropp på stranden i Goa så får jag väl se till att bada intill något korpulent ryskt par... problem är till för att lösas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!