tisdag 19 november 2013

Tisdag…

Kan vara den längsta dagen i mannaminne… jag tycker det går galet långsamt… tiden alltså! Upplevde det inte så innan jag åkte på semester… upplevde det verkligen inte så under semestern heller… då tycktes tiden gå alldeles för fort… dagarna rusade iväg och strax efter lunch var det dags att äta middag… nu, såhär post semestern så känns det segt…

Var det någon som råkade komma åt någon knapp när vi ställde tillbaks tiden till vintertid? Någon som råkade skruva ner tempot? Eftersom vi ändrade till vintertid dygnet innan vi åkte till Thailand så tycker jag att det verkar rätt rimligt, men att det inte märktes på semestern eftersom de har en annan vintertid… kanske… eller jag vet inte… mer än att jag nog kanske tycker att vardagen går lite för långsamt…

Men men, är det inte det ena så är det det andra! Går inte tiden för snabbt så går den för långsamt… aldrig kan man va nöjd… och ändå är det just det jag är just nu, nöjd… borde nog stanna upp och vara bara det ett tag. Carpe diem-a så det står härliga till, nu när tiden verkar gå så långsamt borde man få ut mer av det dessutom.


Tycker du jag svamlar? Haha, du skulle bara veta hur det var innan det gick igenom censuren! Galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!