söndag 24 november 2013

Färdigspaat för denna gången!

Vi har varit i Strömstad på spa sedan i fredags mamma, min svägerska och jag. En fantastiskt trevlig, mysig och härlig helg med det mesta man kan önska sig! (Inte helt otippat saknade jag någon, men så är det ju när man tycker om någon och ganska nyss har träffats! Saknade honom tydligen såpass att Linda vaknade första natten av att jag låg och höll henne i handen)

Strömstad spa har nog glidit högst upp på min topp lista över spa. När allt fungerar är det verkligen ett helt suveränt ställe, lite mycket folk ibland dock, så det blir lite stimmigt. Men det är om man vill hitta något att klaga på, vilket man ju inte behöver göra!

Har haft två behandlingar under helgen, en ansiktsbehandling (alpha+) och en helkroppsinpackning (aroma wrap lyx). Båda två va jättehärliga! Kan verkligen rekommenderas!!

Och ta mig hoppsan, jag har blivit vuxen! Tog och köpte mig ett serum och en nattkräm för ansiktet! Så nu ska Olles rynkor motas i grind!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!