måndag 11 november 2013

Sista kvällen i Thailand!

Imorgon bitti går flyget hem till, vad jag hört, kalla Sverige. Har haft en fantastiskt härlig sista dag och tänker avsluta den med minst 90min thai- och fotmassage! Sedan är det bara att gå och packa och sedan sova skiten ur kudden en sista gång här. Den kudden kommer jag faktiskt inte att sakna så mycket, den är stenhårt, hög och luktar en smula fuktskadat... Men i övrigt kommer jag nog sakna det mesta... Maten och solen mest tror jag! Idag åt jag en tom yam soppa som var så galet stark att jag nästan fick stå upp och äta den, gott för mig!

Men ja, du behöver ju inte avundas mig alltför mycket, flygresan imorgon is a bitch! Längtar inte efter den, men hem!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Gott att Du haft det så härligt!
    Välkommen hem!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Lite kallt är det, men här i Stockholm är det mildare än det brukar tror jag.

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!