fredag 4 december 2015

Och ändå har jag inte åldrats en dag!

Imorse fick jag present på jobbet... Min chef började med att säga "i lördags för tio år sedan hände en väldigt speciell grej... en av våra kollegor blev just en av våra kollegor då!"... och det är så konstigt, men det var mig han menade... lite snabb huvudräkning säger mig då att jag började jobba här när jag var 17 år ungefär... fast det stämmer ju inte alls såklart... men ändå! 10 år... galet! Jag vet, man borde bytt jobb minst en gång under den tiden, helst två... men jag har ju fått byta jobb internt ett par gånger, fått mer uppgifter och utveckling... så nä, inte ens nu är jag redo att gå vidare!

Däremot omfamnar jag alla nya förtroenden jag fått under åren och framför allt alla de jag fått det sista halvåret... ibland undrar jag om jag tagit mig vatten över huvudet.. men det är ju bara att simma tänker jag sedan... och så gör jag det, simmar för glatta livet!

10 år... undrar lite hurdan jag va då... för tio år sedan alltså... tror inte jag vill veta... det är ganska skönt att utvecklas och bli äldre... förhoppningsvis blir man lite klokare med åren också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!