måndag 30 mars 2015

Jag förstår om du tycker att jag är en bortskämd brat nu!

Det gör jag verkligen... har stor förståelse alltså! Många av mina instagramföljare har nog sedan länge slängt sina telefoner i golvet och stampat på dem... i ren frustration över vad som kunde tyckas verka vara en strid ström från en icke sinande källa av strandbilder, fot mot hav, sol bakom palm osv... men nu har källan sinat... vi är tillbaks hemma i kalla Sverige... de sista sandkornen mellan tårna är sedan länge borta...

Det enda som vittnar på att vi faktiskt inte bara drömt en makalöst härlig dröm de senaste två veckorna är att huden faktiskt är allt annat än vinterglåmig och den där halvt uppackade resväskan i vardagsrummet hemma... öppnad och med innehållet utspritt överallt omkring, i och över, för att ge alla karibienfuktiga kläder en chans att torka tills dess att jag ids ta itu med allt...

Men nu till min klagan... vad fan är det med jet-lag? Jag råkade vara så trött igår när vi äntligen (?) kom hem att jag kanske råkade vara tvungen att bara vila lite... och den lilla lilla stunden gjorde det tydligen stört omöjligt att somna igårkväll... halv tre kollade jag på klockan en sista gång... tusen tankar hade hunnit sväva runt i skallen, massor med projekt som funderades på... projekt som typ bara verkar ha någon sorts rimlighet just i jet-lag stinna nattimmar...

Idag är jag så trött va... och jag är medveten om att det nästan inte är lagligt att skriva en sån sak när man haft fantastisk semester i två veckor men jag gör det ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!