onsdag 25 mars 2015

Samma färg som brandbilen, fast blå... Fast röd!

Japp, idag bytte jag från solskyddsfaktor 50 till 30 på bröstet... Och låg i solen hela dagen... Dock under en palm, men solen flyttar sig, det gör inte palmen... Dumt! Nu ser jag ut som en av de där som jag brukar titta på och tänka "men att de inte lär sig!"... Eller som Berra säger i Sällskapsresan "Fy fan va solen tar här nere,Robban!"

Men det är ju så lätt att sjunka ner i solstolen/bädden och glömma bort det där med att den tar så jäkla bra här! Tänka att nu efter drygt en vecka tål jag mer... Eller att jag ju igår fick alldeles lagom med sol men samtidigt glömma bort att jag spenderade två timmar mitt på dagen med yoga och byta om och tillbaks till yogakläder och sedan till bikini igen...

Ja, ja, det mesta är nog bara värme och har lagt sig till imorgon, dessutom ska vi på yoga imorgon igen så det blir tokbra med den saken!



Annars går livet sin gilla gång här... Frukost, sol, bad, sol, lunch, sol, bad, sol, happy hour, middag... Svårt att vara annat än nöjd och glad!

Om jag längtar hem??! Nä, inte direkt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!