fredag 27 mars 2015

Så jäkla typiskt oss!

Vi gjorde samma sak i Indien för ett år sedan, hittade bästa maten de sista dagarna!

Igår efter yogaklassen, det är yoga på hotellet varje tisdag och torsdag. Ovanpå restaurangen, på ett loft eller ja, under tak men utan väggar så man är typ på stranden men väldigt avskärmad! Fantastiskt lyxigt med en helflummig yogakille som håller klasserna! Känns som om han lever och andas yoga! Jag är bara lite avundsjuk! Hur som helst, efter yogan stannade jag kvar och tackade för bra klasser och diskuterade lite yogapositioner osv. samt var man fick tag på aromaterapioljan han gått runt och gett oss i meditationen. Då berättade han om ett cafe här i Cabarete, FreshFresh, där de förutom supergod mat även säljer just sånt där flummigt yogagrejs!

Lite trötta på den väldigt amerikanska maten som serveras på alla ställen här, gick Anders och jag dit igår för att äta lunch...




Vi var tillbaks imorse för frukost och ja, har nog bestämt att vi äter lunch där imorgon igen också! Galet gott! Väldigt fräscht med fokus på ekologiskt och många vegetariska och vegan alternativ! Illa att vi inte hittade dit tidigare... Tur att vi hittade det alls!!!




Och ja, jag fick köpt yogaflum också, så jag kan leva och andas yoga snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!