tisdag 29 mars 2016

Nu är det sådär igen...

... att jag är en av världens sämsta bloggare alltså... jag skyller på dålig dator... en dålig ursäkt när man lever med en kille som kan det där med just data kan tyckas, men du vet, bagarens barn har inget bröd... och allt det där. Och nä, jag ska absolut inte skylla mina tillkortakommanden på Anders, det ska jag inte, jag är kort helt av mig själv, från födsel och ohejdad vana så att säga... inte ens några men!

Så, here we go... Påsken, en långhelg som kom och gick kan man säga! Jag avslutade arbetsveckan förra veckan med att dra med mig Anders till Ikea och sedan Plantagen. Älskar båda ställena! Kom hem med några lampor och en ny pelargon, Mårbacka, såklart! DÅ är det vår! Sedan tror jag att jag däckade i soffan... och ja, inte helt obefogat, vaknade på fredagmorgon med feber och ont i halsen... så kalaset för världens sötaste 2-åring fick klara sig utan oss... I lördags mådde jag bättre och vi firade påsken med att äta lunch hos Anders mamma, äggjakt, sill och nubbe och hela tjottablänget!

I söndags åkte vi en sväng till min farmor som bjöd på våfflor! Mycket trevligt och mysigt, lika som Anders bror Johans födelsedagskalas igår... men kan helt enkelt säga att vi haft en väldigt lugn helg med många fikastunder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!