måndag 22 februari 2016

Man kan inte vara bra på allt!

... men att jag skulle vara såhär dålig på att uppdatera bloggen, det trodde jag nästan inte, inte ens själv! Men, men jag är det, kass alltså, på att just uppdatera alltså! Får försöka slänga in en bättring helt enkelt!

Kan berätta för dig att jag drog med mig sambon till Ikea i fredags efter jobbet... eventuellt bästa tiden på veckan att vara där btw! Medan alla andra är hemma och förbereder fredagsmys och skär upp gurka och tomater i småbitar för att tacosen ska bli så bra som möjligt alltså... det är då man ska slå till, då man ska planera in sitt Ikea-besök. Supersmidigt!

Anledningen till att jag ville åka dit just i fredags var att de hade premiär på sin nya, tillfälliga kollektion Hemtrakt. Så fin! Jag blev helt köpsugen, men fick hejda mig på grund av att vi bara bor på 48m2 och ja, det börjar redan bli fånigt fullt!





Bilderna har jag lånat av Ikea.se!

Men ett par kuddfodral fick följa med hem iallafall... eller jag trodde det var två kuddfodral, tills jag öppnade ett av paketen och insåg att jag hade plockat åt mig en bunt tygservetter istället! Så det var bara att bli kreativ och sprätta upp sömmarna, sy ihop lite käckt och göra ett eget kuddfodral istället!

Hade jag haft plats så hade jag köpt ett par, kanske tre strandväskor och hängt upp på tre krokar på väggen och använt som förvaring till mössor, vantar och halsdukar... men just nu har vi inte plats... får bli ett senare projekt eventuellt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!