torsdag 18 februari 2016

Ja hon fick ju sålt iallafall

För ett par veckor sedan gick jag förbi en Body Shop i stan, smet in lite planlöst och luktade lite på deras olika body butter, kollade på krämer osv. och kom på att jag tycker att jag har lite för stora porer vid näsan, alltså inte på näsan utan kinderna vid sidan... ja det spelar ju inte så stor roll...

Bad om hjälp med att hitta något "för de här" och pekade mig samtidigt på mina "problemområden" varpå expediten, en välsminkad och pepp tjej fyller i "för de tunna linjerna ja!"... vilket ju inte alls var vad jag menade... så ja, jag fick helt plötsligt fler "problemområden" att bry mig om (sätter det inom "" för att bagatellisera dem lite)... och gick därifrån med en ny dagkräm "Drops of youth" och ett något tillknöcklat självförtroende... men det sista kostade inget extra iallafall! Man får va glad för det lilla!

Krämen kan jag verkligen rekommendera, den är superskön att smörja in sig med och ja, jag har iallafall inte upptäckt fler fina linjer så någon nytta gör den säkert!

4 kommentarer:

  1. Jag säger som städerskan sa till mig på jobbet när mitt födelsedagskort hängde på tavlan i hallen; Är du BARA 38 år Emma, det trodde jag inte!
    Vad säger man? Tack... :/
    Trots att jag har använt drops of youth varje dag och dessutom drops of youth helt fantastiska nattkräm, bouncy sleeping mask!! Jag är nog gammal och sltiten helt enkelt! :(

    SvaraRadera
  2. Haha, förlåt, men det är ju hur dråpligt som helst! Men du ser inte alls ut att vara äldre än 38, inte ens det tycker jag! Fast nu har jag ju inte träffat dig på ett tag... vi kanske ska sluta med de där krämerna direkt?!? Byt städerska! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag ska börja äta mer istället och på så sätt fylla ut linjerna... ;)

      Radera
    2. Det är också en bra variant! En ganska rolig sådan, njutningsfull om inte annat! I mitt fall beror det knappast på att jag är för smal dock... :)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!