måndag 21 september 2015

Vi är ett gött gäng!

Tidigt i somras gick en av mina bästa vänner och gifte sig lite sådär semihemligt och vi fick reda på det lite för nära inpå för att hinna fixa med en möhippa för henne. Så vi fixade istället en fruhippa nu såhär några månader senare. Minst lika uppskattat tror jag och ja, jag tror vi alla var nöjda med ett väldigt avslappnat upplägg. Ingen vill ju direkt behöva springa gatlopp utklädd i någon gammal gardin och sälja pussar för att få ihop till kvällens drinkkassa typ...

Nä, en trevlig kväll på Nääs Fabriker fick det bli, med en massa bubbel och prat om allt mellan himmel och jord, vänskap och kärlek, skratt och tårar, mer bubbel och väldigt god mat. Och fröknäcke... och hotellfrukost... icke att förglömma!

Nääs Fabriker kan jag verkligen rekommendera till nästan vilket tillfälle som helst känner jag. Maten är fantastisk, servicen likaså. Rummen to die for och ja, nä, det är bara så himla mysigt helt enkelt!

Tack för en fantastisk helg mina vänner! är så glad och tacksam över att jag har er! Tycker detta kan få bli en tradition för oss, utan att någon måste gå och gifta sig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!