fredag 25 september 2015

Jisses!

Jag vet att jag är frånvarande från det mesta just nu. Jag är medveten om att jag typ aldrig är hemma förutom när jag sover. Jag vet också att jag verkar trött, disträ och kanske lite stingslig... det är inte ditt fel, ta inte det personligt är du snäll... jag har bara så galet mycket att göra... det här med att kombinera ett heltidsjobb och instruktörsjobb med ett eget företag är verkligen superkul MEN det tar stundom väldigt mycket tid... just nu är en sådan period tydligen... jag försöker bara göra mitt bästa.

Snart ska jag vara närvarande, mindre trött och mer tillgänglig igen, jag lovar! Idag har jag tackat nej till ytterligare ett uppdrag (gjorde samma sak igår)... för att jag inte hinner... känns vansinnigt jobbigt att göra just det, tacka nej alltså... samtidigt så känns det vansinnigt vuxet också! Och mitt i allt ihop så känns det rätt skoj med, men det är mest mitt ego som känner en boost av att vara efterfrågad...

Ha en jättehärlig helg alla! 

1 kommentar:

  1. Jag räknar med en myyyycket pigg Nina och sambo på lördag!! Om inte annat, så kommer barnen att kräva det....... !!!!! ��

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!