måndag 22 september 2014

Det var då själva den!

Har trots förkylning haft en helt fantastiskt härlig helg, frukost ute både lördag och söndag, middag med finaste vännerna på Chateau Beirut i Majorna i lördags. Galet gott och en mycket trivsam och spontan idé! Det är härligt när man får ett sms "vi har bokat bord till er och oss på Chateau Beirut kl.20.00... va där då!"

Igår var vi ute och letade svamp... men något har hänt i svampskogen... där vi fann massor förra veckan fanns det nu inte ett spår av trattisar! Och nä, vi tog inte alla, och ja, det kan ha varit någon annan där och plockat, men inte länsat på det viset! Tillslut fick vi iallafall ihop så vi var nöjda... och Anders galet myggbiten. Själv var jag mest toksvettig då jag hade knäppt jackan hela vägen upp till hakan för att slippa de där kliande betten.

Väl hemma igen, efter ett spontanbesök hos mamma och pappa, satte jag mig och mixade ihop ett nytt pass... det tar några timmar det där så jag var mer än nöjd när jag var klar vid midnatt... men tror du inte att en låt inte kommit med på skivan?! Så ja, gör om, gör rätt... och kör ett nytt pass på onsdag istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!