fredag 28 juli 2017

Ikväll är det dags!

Håkan på Ullevi, konsert ett av två för min del... vi bokade biljetterna i samma veva som vi checkades ut från BB i höstas...bokstavligt talat samtidigt som vi hade utcheckningssamtalet med barnmorskan satt Anders, på order från mig, och bokade biljetter... jag hade bett henne att komma till oss vilken tid som helst utom just kl.10 när biljetterna släpptes eftersom jag vet att jag inte är kontaktbar just då... så hon får lite skylla sig själv när hon knackar på just vår dörr tio i tio... men hon gillade också Håkan och förstod mig, tror jag, eller så har hon bara lärt sig att inte brottas med nyförlösta mammor! Stackarn!

Hur som helst, ikväll är konsert nummer ett... det är med dubbla känslor, som alltid, älskar att det är dags men hatar att det sedan, efter imorgon är över på ett bra tag och till nästa gång därpå behöva sitta i "får vi tag på biljetter-stressen"... men mest älskar jag det!

Håkan i Varberg 2013-07-26, mamma och jag var där och ja, det var
magiskt! Lika magiskt som det var veckan innan i Grebbestad!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!