fredag 13 november 2015

Vad pysslar du med egentligen?!

Ja, vad vet jag, du kanske har tänkt just precis den tanken?! Om du har gjort det så ska du få en liten aning om det alldeles strax... om du inte tänkt just den tanken så kanske den slog dig nu ändå eller så gjorde den inte det men om du följer länken här så får du ändå se mitt senaste projekt.

Det var ju så att idén till ett eget litet stylingföretag föddes förra året, med hjälp av en mycket kompetent och kunnig mäklare. Sedan satte jag idén i verket och numera så gör jag ju, då och då, någon gång ibland sådär, en styling eller två. Ibland hopar sig uppdragen såpass att jag får tacka nej för att jag helt enkelt inte har varken tid, ork eller kuddar och pryttlar heller för den delen, ibland är det ganska lugnt och lagom och jag hinner andas emellan varven.

Det är verkligen jätteroligt att man är efterfrågad och mäklarna ringer och har nya uppdrag åt en, och då är det lika jättejobbigt när man måste tvinga sig själv att tacka nej till uppdrag för att inte riskera att sitta som en tapet på första bästa vägg... hur som helst, alldeles lagom till att jag var klar med ett ganska stort uppdrag och hade fått hämtat hem alla saker och landat i att ha allt hemma igen så dök nästa uppdrag upp... ett som jag hade lämnat offert på för någon dryg månad sedan... en helstyling av en liten etta... perfekt jobb för mig tyckte jag! Och det tycker jag nog att det var även när jag ser bilderna efteråt... det är de du kan se om du följer länken också!

Om även du är intresserad av en styling eller hjälp med inredningen hemma så är du självklart välkommen att kontakta mig! Antingen skriver du en kommentar här nedan eller så kilar du in på Som Hemma och hittar kontaktuppgifter där. Man behöver ju inte vara i flyttartagen för att känna att man vill ha lite tips och idéer på hur man ska ha det hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!