fredag 11 maj 2012

Vad vill du ha att äta ikväll???

... lillebror ringde... ställde ovan fråga... var stressad och tyckte att systeryster kunde ha ett bra svar... jag ska passa lillskrutten ikväll, hemma hos dem och jo, han har ju rätt i att jag måste ju äta något... men jag är inte hungrig, jag är inte sugen och har ingen som helst aning om vad jag kan tänkas vilja ha... lillebror blev inte nöjd med  det svaret... alls... jag förstår honom, det gör jag, men har ingen aning om vad jag vill ha ändå... gissar att det kommer att sluta med att min hyfsat hållna kosthållning denna veckan går fullständigt i kras... så är det ofta, min kosthållning är som ett skört kristallglas från Orrefors...

Vad ska du äta ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!