lördag 19 februari 2011

lördagsludd...

vet inte riktigt vad det är med mig och lördagar... har liksom ingen ork efter 12... TUR att jag har mitt cykelpass på morgonen... eller kanske är det därför jag känner mig helt blasé på eftermiddagen... OM jag inte har planerat något vill säga... då är jag på, På, PÅ tills jag stupar... har inget planerat idag... så jag slumrar i soffan, struntar i disken och städeriet som behöver tas om hand... lyssnar på Kristina från Duvemåla låtar och bara är... något vettigt att delge dig har jag inte heller egentligen... skriver mest för att det är kul... eller bara för att det känns skönt att låta fingrarna fara över tangenterna på tangentbordet... då ska man kanske låta bli eller??? men jag fortsätter, i hopp om att du själv vet din gräns av hur mycket innehållslöst du kan hantera utan att helt bli allergisk mot denna blogg.

För det kan ju komma en dag när jag berättar något mer intressant än om min förkärlek till ord och att skriva rakt från hjärtat... kanske det kommer en dag då jag berättar om min förkärlek till skor tex. iofs vanligt förekommande bland tjejer, men iallafall... om varför man ska äga minst en prinsessklänning... om hur Fredrik Ljungbergs kropp känns mot huden... hur världen hade sett ut, ur mitt perspektiv, om den var perfekt... kanske inga "löpsedelscoop" men eventuellt småmysigt att läsa!

Igårkväll firade föresten denhär bloggen och jag att vi hade varit i en vecka! (det första inlägget finns dock inte kvar eftersom något ärkepucko... aka jag... råkade radera fel inlägg... ) men iallafall, tänk va mycket man har upplevt bloggwise på bara dessa åtta dagarna! Va mycket trevliga människor man bakantat sig med, vad man lärt sig och vad man inser att man inte riktigt hanterar än! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!